1 result
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-855-8
Zawiera: Wstęp – Jak korzystać z tej książki? Rozdział 1. Teoretyczne podstawy neuropedagogiki: Neuropedagogika, czyli co?; Teoretyczne podstawy badań pedagogicznych, czyli edukacja oparta na dowodach (Evidence Based Education). Rozdział 2. Elementy budowy układu nerwowego. Rozdział 3. Neuromity w edukacji dzieci: Z historii neuromitów; Teoria inteligencji wielorakich; Teoria stylów uczenia się; Kinezjologia edukacyjna; Specjalizacja półkul i używanie 10% mózgu; Okresy krytyczne w rozwoju i mit 3 lat; Wielozadaniowość. Rozdział 4. Neuro fakty w nauczaniu: Neurofakt, czyli co?; Mózg jest plastyczny przez całe życie człowieka i uczy się powoli; Mózg filtruje informacje – kluczem do sukcesu jest motywacja; Neurony lustrzane, czyli jak pasja rodzi pasję; Płeć ma znaczenie – o różnicach mózgu kobiet i mężczyzn; Nauczanie bezstresowe może być groźne dla życia; Cyfryzacja edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej nie jest koniecznością. Zamiast podsumowania. Spis rysunków i tabel.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again