41 results
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-347-4
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7383-458-3
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1491-X
R.1 Pojęcie etnocentryzmu i powody jego występowania, R.2 Etnocentryzm konsumenacki jako gospodarcza forma etnocentryzmu, R.3 Podstawy budowy strategii w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego, R.4 Lokalizacja i forma prowadzenia działalności gospodarczej, R.5 Wizerunek i identyfiakcja kraju pochodzenia a wizerunek produktu, R.6 Działania w sferze marketingu, R.7 Efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-57851-826-5
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7412-091-6
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-831-4
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61201-10-6
1. Skłonność do nieplanowanych zakupów w dotychczasowych badaniach; 2. Typologia zakupów nieplanowanych; 3. Typologia polskich konsumentów; 4. Zwyczaje konsumentów różniących się strukturą motywacji do kupowania nieplanowanego; 5. Charakterystyka osobowościowa konsumentów różniących się motywacją do zakupów nieplanowanych; 6. Polski konsument a badania zachodnie; 7. Patomechanizmy, diagnoza, wskazówki terapeutyczne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7205-223-9
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88856-56-1
1. Postrzeganie ryzyka przez konsumentów, 2. Postrzeganie marki, 3. Postrzeganie jakości usług, 4. Konsumpcja symboliczna i jej znaczenie, 5. Prezent jako motyw zakupu, 6. Obraz samego siebie a preferencje konsumentów - koncepcja konkurencji, 7. Kompensacyjna funkcja symbolicznej konsumpcji, 8. O niezupełnie hedonistycznych korzyściach wynikających z konsumpcji, 9. Konsument w Sieci
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87256-58-7
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12687-6
Cz.I: MARKETING ZORIENTOWANY NA KONSUMENTA: 1. Czym zajmuje się marketing, 2. Dokonywanie wyboru przez kon sumenta w teorii i praktyce, Cz.II FUNKCJONOWANIE POZ NAWCZE KONSUMENTA: 3. Procesy spostrzegania, 4. Ucze nie się w ujęciu poznawczym i behawiorystycznym, 5. Po stawy a zachowanie; Cz.III: 6. Osobowość i styl poznaw czy, 7. Motywacja i styl życia, Cz.IV: 8. Otoczenie ha ndlowe konsumenta, 9. Konsument w strukturze społecznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60186-55-8
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania deczyji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7205-024-4
Cele stojące przed pracownikami obsługującymi klientów ;Percepcja społeczna,czyli jak spostrzegamy i jesteśmy spostrzegani przez innych;Komunikacja niewerbalna(jęz yk ciała)i komunikacja werbalna;Prawidłowe prowadzenie rozmów telefonicznych;Asertywność;Konflikt interperso nalny i sposoby jego rozwiązywania;Podstawowe zasady n egocjowania;Stres-podstawowe informacje i sposoby radz enia sobie z nim; Załączniki - testy, tabele.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86990-04-X
R.1 Przedmiot psychologii. Czym jest współczesna psychologia. Cz.I Człowiek wśród ludzi. Zachowania społeczne człowieka: Orientacja jednostki w otoczeniu społecznym. Gromadzenie i organizacja doświadczenia społecznego; Spostrzeganie ludzi. Jak poznajemy innych; Poznawanie siebie. Jak dochodzimy do wiedzy o sobie samych; Komunikacja interpersonalna. Werbalna i niewerbalna; Zachowania interpersonalne. Formy stosunków międzyludzkich; Wpływ społeczny. Rodzaje wpływu społecznego; Zaburzone formy zachowań społecznych. Cz.II Zachowanie człowieka w organizacji: Dobór kadr, psychologiczne metody doboru; Mechanizmy psychologiczne działające w zespołach pracowniczych; Mechanizmy psychologiczne w czynnościach kierowania; Motywacja do pracy; Ocenianie ludzi w sytuacji pracy; Stres i sposoby jego przezwyciężenia. Cz.III Zachowania ekonomiczne ludzi: Gł. problemy współczesnej psychologii ekonomicznej; Zachowania ekonomiczne zwykłych ludzi; Psychologiczne uwarunkowania przedsiębiorczości; Człowiek w sytuacjach wymiany społecznej. Psychologia zachowań konsumenckich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7489-161-5
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się; 3. Pamięć w reklamie; 4. Fałszywa pamięć konsumenta; 5. Motywacja i emocje w marketingu; 6. Podstawy konsumenckie; 7. Psychograficzna segmentacja rynku; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe; 13. Reakcja konsumentów na cenę; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pzoakupowa; 15. Sprzedawcy; 16. Znak towarowy;
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-287-0
1. Przedsiębiorczość- uwarunkowania i konsekwencje: Przedsiębiorczość a protestancka etyka praktyka pracy; Jakość życia przedsiębiorców. Wyznaczniki podmiotowe i sytuacyjne; Rola ekonomii społecznej w tworzeniu nowych form przedsiębiorczości; Determinanty i przejawy przedsiębiorczości polskiej młodzieży; 2. Pieniądze i dysponowanie nimi: Jasna przyszłość naszych finansów. O związkach optymizmu i postaw wobec pieniędzy; Postawy wobec pieniędzy a zachowania ubezpieczeniowe. Badania eksploracyjne; Wybory inwestycyjne w sytuacji sukcesu i porażki- porównanie międzykulturowe na przykładzie grupy polskiej i holenderskiej; Korzystanie z usług banków przez młodzież polską i brytyjską; Gdy całość jest tańsza od składników. Subaddytywność ocen; 3. Zachowania konsumenckie: Kupowanie rzeczy, kupowanie doświadczeń- nowe tendencje w zachowaniach konsumentów; Związki materializmu z dokonywaniem zakupów nieplanowanych; Temperamentalne uwarunkowania skłonności do kupowania impulsywnego; Skłonności do kupowania kompulsywnego a nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych; Reklama jako kontekst determinujący spostrzeganie różnych kategorii produktów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7225-116-9
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rynkowe zachowania konsumetów / red. Ewa Kieżel. - Wyd.2. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2000. - 308 s. : tab., rys. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Konsumpcja i konsument w gospodarce rynkowej; Potrzeby konsumpcyjne jako przesłanki zachowań konsumentów; Zachowania konsumpcyjne konsumentów i gospodarstw domowych; Modele rynkowych zachowań konsumentów; Determinanty rynkowych zachowań konsumentów; Prawidłowości zachowań konsumentów jako rezultat oddziaływania czynników o zróżnicowanym charakterze; Typologia konsumentów jej znaczenie poznawcze i praktyczne; Interes konsumenta w gospodarce rynkowej i jego ochrona; Wiedza o rynkowych zachowaniach konsumentów i jej wykorzystanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-65-6
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1640-8
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again