5 results
Book
In basket
ISBN: 83-7363-281-6
1. Tendencje destruktywne i konstruktywne w świetle koncepcji E. Fromma, 2. Gry komputerowe - charakterystyka zjawiska, 3. Oddziaływanie gier komputerowych na dzieci i młodzież, 4. Problematyka i program badań własnych, 5. Tendencje konstruktywne i destruktywne w świetle zastosowanych metod badawczych, 6. Podsumowanie wyników, hipotezy interpretacyjne i wnioski
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-42-7
1. Wychowawcze aspekty obcowania z cyberprzestrzenią: Zagrożenia wychowawcze w cyberprzestrzeni; Nauczyciel, wychowawca i uczeń w obliczu zagrożeń cyberprzestrzeni; Pozytywne i negatywne postawy wobec mediów; Współczesne media- szansa czy zagrożenie rozwoju dzieci i młodzieży; Cyberprzestrzeń źródłem nowych zagrożeń; Technologie informacyjne sposobem likwidacji barier uczniów niepełnosprawnych; 2. Życie w świecie najnowszych technologii: Relacje wirtualne w rodzinie w XXI wieku; Gry komputerowe: zagrożenie czy szansa na rozwój; Przyszłość społeczeństwa wiedzy w obliczu egzystencji w świecie nowych technologii; Cyberprzestrzeń- życie w Matrixie; Społeczeństwo wiedzy; 3. Kształtowanie zachowań przez media: Wpływ Internetu i gier komputerowych na występowanie zachowań patologicznych wśród dzieci i młodzieży; Cyberprzestrzeń i jej ujemny wpływ na dziecko w młodszym wieku szkolnym; Przeciw cyberprzemocy- przykład z praktyki Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Jaworznie; Cyberprzestrzeń zagrożeniem dla fizycznego i psychicznego zdrowia młodych ludzi; Agresja w bajkach dla dzieci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86117-47-8
1. Telewizja i gry komputerowa jako czynnik oddziaływania na dzieci, 2. Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci : Oddziaływanie telewizyjnych obrazów przemocy w świetle literatury, Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci. 3. Wpływ "agresywnych" gier komputerowych na orientację wobec rzeczywistości : Oddziaływanie gier komputerowych na dzieci w świetle literatury, Oddziaływanie "agresywnych" gier komputerowych na dzieci w świetle badań własnych, 4. Mechanizmy psychologiczne wyjaśniające wpływ przemocy medialnej na psychikę odbiorców, 5. Obrona przed szkodliwym wpływem przemocy w mediach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Gry komputerowe - a przemoc (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again