12 results
Book
In basket
(Biblioteka Wychowawcy)
ISBN: 978-83-7489-209-4
1. Zapamiętywanie informacji; 2. Czytanie podręczników i robienie notatek; 3. Interpretacja pomocy graficznych; 4. Robienie notatek na lekcji; 5. Efektywne wykorzystanie czasu i miejsca przeznaczonego na naukę; 6. Przygotowywanie się do sprawdzianów i zdawanie ich; 7. Korzystanie z materiałów pomocniczych; 8. Pisanie referatów; 9. Wymawianie długich wyrazów; 10. Wyszukiwanie myśli przewodnich; 11. Uczenie się znaczenia słów; 12. Pisownia nowych wyrazów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
ISBN: 978-83-88839-04-7
1. Zmiana sposobu działania, 2. Zmiana sposobu myślenia, 3. Jak wypracować sobie dobre kontakty z innymi
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-267-0613-4
1. Co wiadomo o matematycznie uzdolnionych dzieciach; 2. Rozpoznawanie uzdolnień matematycznych u dzieci w przedszkolu i na początku nauki szkolnej w ramach diagnozy nauczycielskiej; 3. Ważniejsze reguły wspierania w rozwoju i edukacji dzieci uzdolnionych matematycznie; 4. Kształtowanie dziecięcych wiadomości i umiejętności w ważniejszych zakresach działalności matematycznej oraz rozwijanie uzdolnień do nauki matematyki; 5. Początek bezpiecznego przeprowadzania uczniów przez drugi okres krytyczny rozwijania uzdolnień matematycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-323-6
1. Podmiotowość jako główna kategoria w rozważaniach o dziecku jako osobie; 2. Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną; 3. Uczniowie z nadpobudliwością ruchową; 4. Uczniowie szczególnie uzdolnieni; 5. Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się; 6. Uczniowie z problemami zdrowotnymi; 7. Kształcenie dzieci w zakładach- z praktyki szkolnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88839-77-2
1. Co sprawia, że klasa jest trudna?, 2. Spotkania klasowe, 3. Opracowanie grupowego (klasowego) planu zachowania, 4. Wprowadzanie klasowego planu zachoania metodą wzmocnień grupowych, 5. Ustalenie zasad wspólpracy z klasa, 6. Postępowanie z trudnymi uczniami, 7. Zachowania powtarzające się i zmiana zachowania, 8. Nauczyciele na zastępstwie a trudna klasa, 9. Wzajemne wspieranie się nauczycieli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Dziecko chore - nauczanie - poradnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Dziecko - nauczanie - poradnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again